İstanbul taksilerinde Singapur modeli başlıyor
İstanbul’da taksi sorununa neşter vuracak yeni uygulama için geri sayım başladı. Singapur Modeli örnek alınarak hazırlanan ve taksilerde verimliliği yüzde 90’a çıkarmayı hedefleyen sistemin detayları netleşti. İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı İsmet Dalcı, A Haber canlı yayınında yaptığı açıklamada, yeni sistemle birlikte hem trafik yoğunluğunun azalacağını hem de yolculardan ek komisyon alınmayacağını müjdeledi.