Tasarımları yüzde 90'a varan indirimlerle satışa sunan alışveriş sitesi Trendyol, yeni reklam kampanyasının yüzü olarak Cansu Dere'yle anlaştı. Fotoğrafçı Mehmet Turgut'un objektifine poz veren Dere, sitenin yarattığı marka olan Milla'nın ilk koleksiyonunu tanıttı. 3 – 7 Ağustos tarihleri arasında www.trendyol.com'da satışa sunulacak koleksiyon, 'şehirli ve şık kadın' imajından yola çıkarak yaratıldı. Koleksiyon ağırlıklı olarak bej, kırmızı, sarı, mercan, fuşya siyah ve lacivert renklerinden oluşuyor. Markanın imajına en uygun yüz olduğu için seçilen top model, daha önce Magnum'un reklam kampanyasında çalıştığı Mehmet Turgut'la çalışırken çok eğlendiğini, iş anlayışlarının çok uyduğunu söyledi. Radikal gazetesinde yer alan habere göre İstanbul'da bir rezidansın süitinde gerçekleşen ve toplam 6 saat süren çekimlerde Dere, koleksiyonda yer alan 30'dan fazla tasarımla objektiflere gülümsedi. Top model, özellikle tulumları ve kokteyl elbiselerini çok beğendiğini ifade etti. Milla'nın ilk online butiği, bir hafta boyunca açık kalacak.