BAŞKAN ERDOĞAN'DAN TEBRİK TELEFONU
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Mustafapaşa’daki kutlama programına telefonla bağlanarak belde sakinlerine hitap etti. Başkan Erdoğan: — Seçimler (ara seçimler) bitti, büyük bir zaferi hep birlikte kucakladık. Ben bu davaya gönül veren kardeşlerime selamlarımı, sevgilerimi gönderiyorum, başarınızın devamını diliyorum. — Her zaman yanınızdayız ve bu birlikteliğinizi beraber yürüteceğiz. — Bu beldelerimizde de çok daha güçlü şekilde geleceğe yürüyeceğiz. Sizleri en kalbi duygularım ile selamlıyorum.