Milliler ABD'yi yendi ama veda etti! Orkun Kökçü'den dikkat çeken öz eleştiri

A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmesine rağmen turnuvaya veda etti. Karşılaşmanın ardından konuşan Orkun Kökçü, taraftarlardan özür dileyerek "Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler" dedi. Milli futbolcu, ABD maçına ise "Onurumuz için oynadık" sözleriyle dikkat çekti.