Camiye giden 4 bin çocuk ve genç hediyelerine kavuştu Samsun'da Canik Belediyesi’nin bu yıl 4’üncüsünü düzenlediği “Haydi Güle Oynaya Camiye Gel Projesi” kapsamında 4 bin çocuk ve genç, çeşitli hediyelere kavuştu.