İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya: 1 ayda 52 bin 622 Suriyeli döndü

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Suriye'de muhaliflerin kontrolü ele geçirmesinin ardından Türkiye'den Suriye'ye 1 aylık süreçte 52 bin 622 Suriyelinin döndüğünü açıkladı.