ENGİN ARDIÇ

Balığa çıkarız

Ne yapayım, seviyorum bu saçmalıkları...
Hangi aday kaç imza toplamışmış?
İki aday var, gerisi aksesuvar.
Ama sanki "umarı" varmış gibi her gün yazıyorlar...
Her gün yan yana çıkıyor resimler...
Her gün merakla izliyoruz maç sonuçları gibi.
Muharrem İnce mesela, ilk gün 28 bin, ikinci gün 51 bin... Azıcık "küsuratı" da yok değil.
İnce'ye 3 gün içinde 50 bin oy daha!
Maşallah.
Alıyor, ha gayret...
Fatih Erbakan da 27 binden 46 bine çıkmış.
Ötekiler hepten konu mankeni...
Doğu Perinçek 6 binden 11 bine...
Üç günde 9 bin 90 oy daha! (Attım ha.)
Sinan Oğan 25 bini bulmuş.
Buna karşılık Ahmet Özal 237'den, evet sadece oradan, 567'ye!
Saymadıklarımız da var.
Davut Turan, Erkan Trükten, Murat Ünver, Hilmi Özden, İrfan Uzun, Yakup Türkal...
Kim bunlar?
Kimisi yüzü geçememiş...
Kimisi bin dolaylarında dolanıyor.
Bu adamlar yüz bini toplayacaklar da aday mı olacaklar?
Diyelim ki aday oldular, bu sefer kaç bin toplayacaklar?

***

Bu acıklı komedya her gün oynanıyor tıkır tıkır.
Bir şey elde edeceklerinden değil, sonunda Kemal Kılıçdaroğlu'na yağ çekmek amacıyla...
Oturduk seyrediyoruz.
Balığa çıkalım bari, daha heyecanlıdır.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.