Irkçı saldırıda ölen 3 Türk için anıt açıldı
Almanya'nın Karlsruhe kentinde 30 yıl önce ırkçı bir saldırıda üç Türk hayatını kaybetti. Oturdukları apartmanın kundaklanması sonucu hayatını kaybedenler aradan geçen yıllara rağmen unutulmadı. Türkiye'nin Karlsruhe Başkonsolosu Mahmut Niyazi Sezgin'in girişimleri ile saldırının yaşandığı yerde bir anıt açıldı.