Fahiş fiyatı şikayet edin! İşte o 3'lü mekanizma

Özellikle yiyecek-içecek sektöründe yaşanan fahiş fiyat artışlarına karşı tepki gösteren vatandaşlar bu hafta sonu boykot hareketi başlattı. Uzmanlar fahiş fiyatla mücadele kapsamında vatandaşın şikayette bulunmasının büyük önem arz ettiğine vurgu yaparken, bu kapsamda 3 farklı iletişim kanalından şikayetlerin iletilebileceği bildirildi. Şikayetler sonrası fahiş fiyat tespit edilmesi durumunda ise o işletmelere cezai yaptırım uygulanıyor.

Türkiye'de yiyecek içecek fiyatlarına hemen her gün zam gelmesi vatandaşların tepkisine sebep olurken, kafe ve restoranlarda uygulanan fahiş fiyatlar da vatandaşları çileden çıkardı. Sosyal medyadan örgütlenerek bu hafta sonu yurt genelinde kafe ve restoranları boykot etme kararı alanlara destek çığ gibi büyüdü.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.