Boyner'in T-box'ı kapandı
Boyner'in sıkıştırılmış kutusundan çıkarak büyük mağazacılığa geçiş yapan markası T-box sessiz sedasız piyasadan çekildi. Markanın tüm mağazaları tek bir hamlede kapatıldı.
Boyner Holding'in 'yaramaz çocuk' olarak konumlandırdığı sıkıştırılmış küçük paketlerden doğan hızlı moda markası T-box kapandı.
Holdingin son 5 yılının iddialı yatırımlarından biri olan T-box'ın, fast fashion (hızlı moda) macerası kısa sürdü.
Dünya Gazetesi'nde yer alan habere göre, markanın Türkiye genelinde açılan 20'ye yakın mağazası sessiz sedasız kapandı.
Giyim ürünlerinin küçük paketlere sığdırılması ile doğan eğlence odaklı T-box, Boyner'in yenilikçi gücünün simgesiydi. Para üstlerinin de üzerinde olduğu küçük sıkılaştırılmış paketli ürünlerden oluşan T-Box, birkaç yıl önce boyut değiştirerek büyük mağazacılığa geçiş yapmıştı.
'Yaramaz çocuk', teknolojik mağazaları ile sadece Türkiye'de değil dünya perakende sektöründe birçok ilke imza atarak H&M, Zara ve Mango gibi dünya markalarına rakip olmuştu.
İLK MAĞAZASINI 2011'DE AÇTI
Boyner çatısı altındaki A&Y Marka Mağazacılık'a bağlı olan marka ilk mağazasını Sapphire'de açmıştı. 2011 yılında ardı ardına açtığı mağazalarla kısa sürede 20'ye yakın noktada yer alan T-box'ın 5 yılın sonunda A&Y Marka Mağazacılık'ın cirosunun yüzde 50'sini oluşturacağı açıklanmıştı.
BOYNER'DEN BASIN AÇIKLAMASI:
T.box, yeni stratejisine uygun olarak farklı satış kanallarında büyümesini sürdürüyor
Bir tişörtü minik bir kutunun içine sıkıştırma fikriyle ortaya çıkan; renkli, dinamik ve eğlenceli bir karaktere sahip T.box, geleneksel tekil mağazalarında hayatına devam etmek yerine, marka DNA'sına da uygun olarak farklı satış kanallarında büyüme kararı almıştır. Bu kararla birlikte T-box markası, hedef kitlesinin taleplerine uygun olarak internette ve büyük mağazalardaki satış noktalarında yer almaktadır.
Perakende gibi talep ve beğenilerin hızla geliştiği, beklentilerin sürekli farklılaştığı dinamik bir sektörde tüketicinin nabzını düzenli tutan markalar rekabette çok ciddi farklar yaratmaktadır. T.box markası da kimliğine uygun olarak internet ve büyük mağaza kanallarında hızla değişen müşteri taleplerine cevap vermekte ve bu kanallardaki dinamik rekabet ortamında farklılığını sürdürmektedir.
T.box markalı kadın, erkek ürünleri ve aksesuarlar, Boyner Mağazaları, YKM Mağazaları, boyner.com.tr ve morhipo.com'da hedef kitlesiyle buluşmaya devam etmektedir.
Boyner Holding
Holdingin son 5 yılının iddialı yatırımlarından biri olan T-box'ın, fast fashion (hızlı moda) macerası kısa sürdü.
Dünya Gazetesi'nde yer alan habere göre, markanın Türkiye genelinde açılan 20'ye yakın mağazası sessiz sedasız kapandı.
Giyim ürünlerinin küçük paketlere sığdırılması ile doğan eğlence odaklı T-box, Boyner'in yenilikçi gücünün simgesiydi. Para üstlerinin de üzerinde olduğu küçük sıkılaştırılmış paketli ürünlerden oluşan T-Box, birkaç yıl önce boyut değiştirerek büyük mağazacılığa geçiş yapmıştı.
'Yaramaz çocuk', teknolojik mağazaları ile sadece Türkiye'de değil dünya perakende sektöründe birçok ilke imza atarak H&M, Zara ve Mango gibi dünya markalarına rakip olmuştu.
İLK MAĞAZASINI 2011'DE AÇTI
Boyner çatısı altındaki A&Y Marka Mağazacılık'a bağlı olan marka ilk mağazasını Sapphire'de açmıştı. 2011 yılında ardı ardına açtığı mağazalarla kısa sürede 20'ye yakın noktada yer alan T-box'ın 5 yılın sonunda A&Y Marka Mağazacılık'ın cirosunun yüzde 50'sini oluşturacağı açıklanmıştı.
BOYNER'DEN BASIN AÇIKLAMASI:
T.box, yeni stratejisine uygun olarak farklı satış kanallarında büyümesini sürdürüyor
Bir tişörtü minik bir kutunun içine sıkıştırma fikriyle ortaya çıkan; renkli, dinamik ve eğlenceli bir karaktere sahip T.box, geleneksel tekil mağazalarında hayatına devam etmek yerine, marka DNA'sına da uygun olarak farklı satış kanallarında büyüme kararı almıştır. Bu kararla birlikte T-box markası, hedef kitlesinin taleplerine uygun olarak internette ve büyük mağazalardaki satış noktalarında yer almaktadır.
Perakende gibi talep ve beğenilerin hızla geliştiği, beklentilerin sürekli farklılaştığı dinamik bir sektörde tüketicinin nabzını düzenli tutan markalar rekabette çok ciddi farklar yaratmaktadır. T.box markası da kimliğine uygun olarak internet ve büyük mağaza kanallarında hızla değişen müşteri taleplerine cevap vermekte ve bu kanallardaki dinamik rekabet ortamında farklılığını sürdürmektedir.
T.box markalı kadın, erkek ürünleri ve aksesuarlar, Boyner Mağazaları, YKM Mağazaları, boyner.com.tr ve morhipo.com'da hedef kitlesiyle buluşmaya devam etmektedir.
Boyner Holding
