Badem ağaçları bu yıl zamanında çiçek açtı
Kütahya'da havaların ısınmasıyla birlikte doğa uyanmaya başladı. Şehrin Hıdırlık ve Hisar bölgesinin eteklerinde bulunan badem ağaçları çiçek açarak adeta kartpostallık manzaralar oluşturdu. Açan çiçekler, arıların da ilgisini çekti; bölgede bal toplamaya başlayan arılar gözlemlendi.