AZİZ YILDIRIM YENİDEN BAŞKAN

Seçim zaferinin ardından kameraların karşısına geçen #Fenerbahçe Başkanı #AzizYıldırım, açıklamada bulundu. Aziz Yıldırım: — Kazanan Fenerbahçe oldu. Bugünden itibaren Hakan Safi ve diğer arkadaşlarımızla bir araya gelmek istiyoruz. Kendilerini de tebrik ediyoruz. — İnşallah bundan sonra hep birlikte aynı tribünlerde tezahürat yapacağız. — Birbirimize sarılacağız. Ayrışmak yanlıştır. Buna müsaade etmeyeceğiz ve birlik olacağız.