Gmail'den dev güncelleme geliyor! Milyonların kullandığı o özellik 20 Şubat'ta tarih olacak

Teknolojinin hayatımızın her alanında etkili hale gelmesi, internetin milyarlarca insana ulaşması sonrası mail adresleri büyük önem kazandı. İş hayatında, sosyal medya kullanımında mail olmazsa olmazlar arasında yer alıyor. Kişinin kimlik kartına dönüşen maillerin için en yaygın olarak kullanılanı hiç kuşku yok ki Gmail uzantılı olanlar. Gmail kullanım kolaylığı ile milyonların tercihi durumunda. Sık sık güncellemeler ile mail kutusunu geliştiren Gmail bir bomba güncelleme ile daha geliyor. 20 Şubat'ta hayata geçirilecek olan güncelleme ile birçok değişiklik yaşanacak. Sizler için Gmail'in büyük güncellemesi ile ilgili detayları derledik. İşte 2020 Gmail güncellemesi ile ilgili bilgiler...

Teknolojinin gelişmesi ile mail uygulamalarının kullanımı yaygınlaştı. Akıllı telefonların hayatımızdaki yerinin artması, sosyal medyanın hemen hemen herkes tarafından kullanılması, kurumsal şirketlerin çoğalması mail uygulamalarını hayatın her alanında etkili hale getirdi. Mail uygulamaları için birçok farklı uzantı yer alsa da en yaygın olan hiç kuşkusuz ki Gmail. Gamail milyonlarca kişiyi etkileyecek bir güncelleme hazırlığında. Sizler için 20 Şubat'ta yapılacak o güncellemeye dair detayları derledik.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.