A HABER GALERİ
Son dakika: Bayram harçlığı başvurusu nasıl yapılır, kimlere verilir? Açık kapı başvurusu nereden yapılır?
Bayram harçlığı başvurusu nasıl yapılır, kimlere verilir? Sorusunun cevabı merak ediliyor. Geçtiğimiz Ramazan Bayramı öncesi açık kapı başvurusu ile vatandaşlar 500 TL ödeme yapılacağı iddia edilmişti. Kurban Bayramı öncesi aynı beklenti içinde olan vatandaşlar bayram parası ( harçlığı) ödemesi yapılıp yapılmayacağı konusunu araştırmaya başladı. Peki, Bayram harçlığı başvurusu nasıl yapılır, kimlere verilir? Açık kapı başvurusu nereden yapılır? Merak edilen detaylar haberimizde...
Giriş Tarihi: 13.07.2020
16:07
81 il valiliğinde ve Ankara, İstanbul ve İzmir illerinde toplamda 48 merkez ilçe kaymakamlığında, tasarlanmış olan çalışma konseptine uygun olarak Açık Kapı Birimleri oluşturulmuştur. Valiliklerde 5, kaymakamlıklarda 3 personel görevlendirilmiştir. Açık Kapı Birimlerine yüz yüze, web sitesi ya da mobil uygulama üzerinden başvuru yapılabilmektedir.
Başvurular elektronik sisteme kaydedilmekte ve ilgili birimlere yönlendirilmekte, vatandaşa "Müracaatınızdan dolayı Valilik olarak teşekkür ederiz." bildirimi ile anında mesajla dönüş yapılmaktadır. 7 iş günü içerisinde talep sonuçlandırılmaktadır. Vatandaş sürecin her aşamasını, başvuru numarasıyla internet üzerinden ve mobil telefonuyla takip edebilmektedir.