ADANA'YI SİVRİSİNEKLER ESİR ALDI!

‼️ CHP yönetimindeki Adana Büyükşehir Belediyesi'nin zamanında ilaçlama yapmadığını öne süren vatandaşlar, sivrisineklerin kenti sardığını belirterek duruma tepki gösterdi.