CHP'li İBB'nin algı operasyonu elinde patladı! T3 Vakfı'ndan yanıt gecikmedi: Biz işimize bakıyoruz siz de “iş yapma” yarışında olunuz

Çocuk teknoloji atölyeleri projesinin tanıtım videosunu paylaşan CHP'li İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sözcüsü Murat Ongun, "Bazı vakıflara gerek olmadan yaptık. Daha da büyüyecek atölye ve etkinliklerimiz için İBB tüm yeni fikir ve iş birliklerine açık" açıklamasıyla TR Teknoloji Takımı'na (T3 Vakfı) göndermede bulundu. T3 Vakfı'ndan ise yanıt gecikmedi. İşte haberin detayları...

CHP'li İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sözcüsü Murat Ongun, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "İBB Teknoloji Atölyeleri"nin tanıtım videosunu paylaşarak T3 Vakfı'na göndermede bulundu.

Paylaşımında Ongun, "Bazı vakıflara gerek olmadan yaptık. Daha da büyüyecek atölye ve etkinliklerimiz için İBB tüm yeni fikir ve iş birliklerine açık" ifadelerine yer verdi.

CHP'li İBB'nin algı operasyonu ise kısa sürdü, T3 Vakfı'ndan yanıt gecikmedi.

Vakıftan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Bazı vakıf" değil "Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı"
"Yaptık" değil "Daha önce yapılmış olanı aldık"
Biz işimize bakıyoruz. Siz de "laf sokma" ve "reklam yapma" çabasında değil, "iş yapma" yarışında olunuz.
T3 Vakfı olarak, 3 yıla yakın bir süre boyunca geliştirdiğimiz tüm müfredat ve eğitim içerikleriyle, DENEYAP atölyelerine bağışlamış olduğumuz malzemelerin -her şeye rağmen- gençler için kullanılmasından ancak memnun oluruz.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.