Değişiklikler o kadar sade ki ilk bakışta bunu anlamak pek mümkün değil. Yeniliklerin ilk anda en dikkat çekeni ızgaranın üstünde bulunan parlak siyah parçanın kromajlı bir elemana dönüşmesi olmuş. İnce değişiklikler ön tamponda da devam ediyor. Daha da derinleşen hava kanalları yuvarlak sis farlarına ev sahipliği yapıyor. Honda modelin ön far takımlarına yansıtıcı lensler yerleştirip standart LED ışıklarını da güncellemiş. Makyajlı HR-V'nin arka kısmında ön kısmın kromajlı görüntüsüne eşlik edecek şekilde tasarlanmış parlak krom bir parça bulunuyor. Donanım seçeneklerinde yukarı doğru çıktıkça Honda'nın yeni 17 inç alaşım jantlarına ve krom egzoz sistemine kavuşmak mümkün. HR-V'nin pahalı opsiyonları tamamen LED ön ve arka farklara sahip olacak. Alıcılar 8 farklı renge sahip renk paletinden istediği boya işini seçebilecekler. Bu renklere resimlerde gördüğünüz Midnight Blue Beam Metallic'de dahil. Kabinin içerisine adım attığınız an göze çarpan ilk şey yeniden tasarlanan koltuklar oluyor. Bu koltuklar daha fazla yan ve bel desteğine kavuşturularak aracın içerisindeki konforun artması sağlanmış. Honda standart döşemelerin yeni ve yüksek kalitedeki bir materyalden yapıldığının altını çiziyor. Öte yandan pahalı HR-V seçenekleri kumaş ve deri döşemeleri kullanacak. Aracın içerisindeki sessizliği arttırmak isteyen firma; çamurluklarda, ön motor duvarında, bagaj içerisinde ve kapı panellerinde yoğun yalıtım malzemesi kullanmış. Bununla beraber yüksek donanım seçeneklerinin içerisinde Aktif Gürültü Kontrolü sistemleri bulunuyor. Honda'nın B-Segmenti crossover modellerinde ilk defa bulunacak olan ANC sistemi kabine bağlı iki mikrofon ile çalışıyor. Bu mikrofonlar düşük frekanstaki gürültüleri tespit edip ters frekansta bir ses çıkararak sönümlenmelerini sağlıyor. Standart olarak sunulan 1.5 litrelik atmosferik motor, yerini korumaya devam edecek. Bu ünite 132 beygir gücü ve 155 Nm tork çıkışı sağlayabiliyor. Ürettiği bu güç ile 0-100 km/s hızlanmasını 10.7 saniyede tamamlayabilen model, ülkemizde sadece CVT şanzıman ile satışta. Honda mühendisleri i-VTEC ünitenin piston ve silindir ayarlarını değiştirerek motorun dayanıklılığını ve tasarrufunu arttırmayı başarmış. 1.6 litrelik dizel seçenek için ise 2019'u beklemek gerekecek. Honda 1.5 litrelik benzinli turboşarjlı motoru da bu tarihlerde satışa çıkaracak. Ulaşacağı güç henüz açıklanmamış olsa da HR-V'nin manuel vites kutusuna sahip versiyonlarında 175 beygir gücüne, otomatik şanzımana sahip versiyonlarında ise 195 beygir gücüne ulaşmasını bekliyoruz. Atmosferik motora sahip HR-V, Ekim 2018'de satışa sunulacak. Kaynak: Honda