Marriott Otel'de sır görüşme! Mormon liderinin otelinde ne görüşüldü? Kemal Kılıçdaroğlu ve Meral Akşener'in pazarlığının perde arkası

6'lı koalisyon geçtiğimiz hafta yapılan toplantıda İYİ Parti lideri Meral Akşener'in CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun adaylığına karşı çıkması nedeniyle dağılmıştı. 72 saat süren kaosun ardından Kılıçdaroğlu ile Akşener, ABD'nin Ankara'daki Büyükelçiliği'ne 30 metre mesafede olan Marriott Otel'de sır bir görüşme yaptı. Bu görüşme sonrası masadaki adaylık kaosu son bulurken, görüşmenin içeriğine ilişkin herhangi bir bilgi paylaşılmadı. Takvim Gazetesi yazarlarından Bülent Erandaç "Şifre Marriott" planı ile CHP liderinin aday yapıldığını belirterek görüşmenin şifrelerini köşesine taşıdı. Yine Takvim Gazetesi yazarlarından Bekir Hazar da Marriott Otel'in neden seçildiği ile ilgili çarpıcı detaylar vererek görüşmenin içeriğine ilişkin değerlendirmede bulundu. İşte o yazılar...

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, "noter olmam" diyerek masadan kalktı. Ama 72 saat sonra İmamoğlu ve Yavaş'ı "Başkan yardımcısı olacaklar" diye dayattı. Kılıçdaroğlu ile ABD Büyükelçiliği'nin karşısındaki Marriott Otel'de uzlaştı.

45 DAKİKA GÖRÜŞÜP BARIŞTI
Kemal Kılıçdaroğlu krizi çözebilmek için ABD Büyükelçiliğine 30 metre mesafedeki otelde bir katı kapattı. Akşener ile görüşmelerinin ardından İYİ Parti'den ayrılan İmamoğlu ve Yavaş'ı yanına aldı. Akşener'i karşıladı. İki lider, 45 dakika görüşüp barıştı. Meral Hanım da hakaretler yağdırdığı masaya yeniden katıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.