Börekte de çıktı! İşte Tarım ve Orman Bakanlığı 2020 taklit ve tağşiş listesi

Gazlı içecekten, bala, çaydan zeytin yağına, çikolatadan ete kadar taklit, tağşiş veya ilaç etken maddesi tespit edilen toplam 229 firmaya ait 386 parti ürün belirlendi. Tarım ve Orman Bakanlığı 2020 yılına ait ilk tağşiş listesini yayınladı. Listede birçok ünlü firmanın hileleri dikkat çekti. Özellikle et ürünlerinde sahtekarlıktan öte domuz eti kullananlar tespit edildi. Bakanlığın yayımladığı tağşiş ve taklit listesinde kıyma ürünlerinde at eti tespit edilen iki işletme, satışına devam ediyor. Börek salonunun işletmecisi, "Kasapla davalık oldum" derken, diğer işletme ise eski sahibini arıyor. Sizler için birçok firmanın yer aldığı Tarım ve Orman Bakanlığı 2020 taklit ve tağşiş listesini derledik. İşte Tarım ve Orman Bakanlığı 2020 taklit ve tağşiş listesi....

Tarım ve Orman Bakanlığı, gıda güvenilirliğinin sağlanması, gıdalarda taklit ve tağşişin önlenmesi amacıyla yapılan denetimler kapsamında 2020 yılının ilk tağşiş ve taklit listesini yayımladı. Listede halk sağlığını tehlikeye atan 229 firmaya ait 386 parti ürün ile markalar yer aldı. Listede gıda ürünlerinde ölüme sebebiyet veren cinsel gücü artırıcı 'sildenafil ve sibutramin' maddelerine rastlandı. Ayrıca et ürünlerine kanatlı, tek tırnaklı, domuz ve at etine kadar karışımlar katıldığı tespit edildi.

Milliyet'in haberine göre; o listede etlerinde at eti çıkan İstanbul'daki 2 işletme de vardı. Teşhirin ardından Tuzla ve Esenler'deki iki işletmeyi gezdik.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.