13 ilde BİM personel alımı yapıyor! İŞKUR üzerinden BİM personel alımı başvuru şartları nelerdir?
BİM personel alımı başvuru şartları iş sahibi olmak isteyen vatandaşlar tarafından sorgulanıyor. BİM marketleri 13 farklı ilde personel alımı yapıyor. Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) tarafından açılan ilanlara vatandaşlar yoğun ilgi gösteriyor. BİM personel alımı satış danışmanı, kasiyer, beden işçisi, perakende satış elemanı, market elemanı, reyon görevlisi, ön muhasebeci gibi farklı pozisyonlarda olmaktadır. Peki, BİM personel alımı başvuru şartları nelerdir? İşte, BİM personel alımındaki tüm detaylar…
İş başvurusu yapan vatandaşlar İŞKUR güncel iş ilanlarını yakından takip ediyor. İŞKUR ilanları arasında BİM personel alımı ilanları dikkat çekiyor. 13 ilde BİM personel alımı yapacak. Türkiye'nin 81 ilinde ve hemen hemen her mahallesinde hizmet veren BİM marketleri farklı pozisyonlar için personel alımı yapıyor. Peki, BİM personel alımı başvuru şartları nelerdir? Açık pozisyonlara başvuru yapmak için İŞKUR sistemine giriş yapmanız gerekmektedir. Sisteme giriş yaptıktan sonra ilana başvurma butonundan başvuru işleminizi tamamlayabilirsiniz. İşte, BİM personel alımı başvuru şartları…
BİM personel alımı detayları için diğer sayfaya geçiniz...
BİM PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
BİM Marketler Zincirinde görevlendirmek üzere personel alım ilanı İŞKUR'un resmi sitesinde yayımlandı. Aşağıdaki linke tıklayıp "İşyeri Ünvanı" kısmına BİM yazarak güncel ilanları görebilir, İŞKUR üye bilgilerinizi girerek ilanlara başvuruda bulunabilirsiniz.
İŞKUR'A GİRİŞ NASIL YAPILIR?
İşkur'a giriş yapmak için öncelikle (www.iskur.gov.tr) adresine tıklayarak siteye giriniz. Açılan sayfada sağ üst tarafta "İnternet Şubesi" butonuna tıklayın. Açılan sayfada İş arayan iseniz iş arayan kısmındaki girişe, işveren iseniz işveren kısmındaki girişe tıklayınız.
İş Arayan Olarak giriş yapmak için TC Kimlik no ve şifre girmeniz yeterli. İş Arayan Olarak Kayıt Olmak için ise, eğer daha önce üye olmadıysanız giriş sayfasında TC kimlik numaranızı isteyen kısmın altında Yeni Üye yazısını göreceksiniz. Yeni Üye yazısına tıklayınız. Karşınıza gelecek üye sözleşmesini okuduktan sonra üyelik sözleşmesinin altındaki "onaylıyorum" butonuna tıklayarak işleme devam edin.
Bütün bilgileri girdikten sonra ileri butonuna tıklayarak işleme devam edin. İşlem bittiğinde giriş ekranına geri dönün ve TC Kimlik numaranızı, şifrenizi girerek giriş yapın. Giriş yaptığınızda bu sayfa açılacaktır. Yapmak istediğiniz işlemi seçebilirsiniz.
İşveren Olarak giriş yapmak için de işveren kısmındaki giriş yazısına tıklayınız. Karşınıza çıkan sayfada bilgilerinizi girerek sisteme giriş yapabilirsiniz. Eğer daha önce üye olmadıysanız giriş yazısına tıklamak yerine üye ol yazısına tıklamanız gerekiyor. Üye ol butonuna tıkladıysanız karşınıza çıkan sayfada "okudum, kabul ediyorum" ibaresini işaretleyip ileri butonuna tıklamanız gerekiyor.
Çıkan sayfada sizden istenen bilgileri doldurarak ileri butonuna tıklamanız ve işlemi devam ettirmeniz gerekiyor. İşlem bittiğinde giriş ekranına dönerek TC Kimlik numaranız ile giriş yapabilirsiniz.
İŞKUR KAYIT YENİLEME NASIL YAPILIR?
Öncelikle İŞKUR'un resmi sitesi olan iskur.gov.tr adresine girin. Açılan sayfada sağ ve sol taraflarda menü göreceksiniz. Eğer daha önceden İşkur'a kayıt yaptırmadıysanız sağ taraftaki menüden işkura kayıt ol linkine tıklayın. Sizden istenilen yönergeler doğrultusunda kayıt işleminizi yapın.
Eğer İşkur kayıt yenileme yapmak istiyorsanız, İşkur'a üye ol linkine tıklayın. Açılan sayfada sizden istenilenleri tek tek yaptıktan sonra alt alta dizili iki kutucuk göreceksiniz. En üstteki kutucuğa yan tarafta göreceğiniz doğrulama kodunu girin. Alttaki kutucuğa ise TC kimlik numaranızı girin ve sonra adınızı, soyadınızı, baba ve anne adını ve daha pek çok bilgiyi girerek işlemi tamamlayın. Böylece İşkur kayıt yenileme işlemini başarı ile tamamlamış olacaksınız.