Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı

Eyüpsultan İslambey Caddesi'nde İETT otobüsü, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybederek otobüs durağına çarptı. Kazada 3 kişi yaralanırken, otobüs şoförü, ‘15-20 km hızla gidiyordum. Otobüsün freni boşaldı. Kaza aniden oldu’ diyerek kendisini savundu. 30 yaşındaki şoför, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Gaziosmanpaşa-Şişli seferini yapan İETT otobüsü, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu, dün sabah saatlerinde otobüs durağına çarptı.

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı - 1

Çarpmanın etkisiyle durakta bekleyen S.G. ve H.B. yaralandı. Otobüsün çarpmasıyla S.G.'nin ayağı otobüsün altında sıkıştı.

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı - 2

İhbar üzerine olay yerine polis, itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Ayağı otobüs altında sıkışan S.G, itfaiye ekiplerinin müdahalesi ile kurtarıldı.

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı - 3

2 yaralı sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı - 4

Kaza sonrası polis ekipleri güvenlik şeridi çekerek yolu trafiğe kapatırken, kaza sonrası İETT sürücüsü polis ekipleri tarafından gözaltına alındı.

Otobüs durağına dalan İETT şoförü adli kontrolle serbest kaldı - 5

ADLİ KONTROLLE SERBEST
İfadesine başvurulan 30 yaşındaki otobüs şoförü Hakan R.,"Ben 15-20 km hızla gidiyordum.

A Haber
Mobil uygulamalarımızı indirin