İzmir'de yine çöp yığınları oluştu! Belediye ile anlaşamayan işçiler greve gitti!

İzmir’in Konak ilçesinde belediye ile anlaşamayan işçiler greve gitti. Grev nedeniyle birçok noktada çöp yığınları oluştu. Biriken çöpler ve yayılan kötü koku, vatandaşların tepkisine neden oluyor.