A HABER GALERİ
İŞKUR büro memuru alımı başladı! En az ortaöğretim mezunu şartı aranıyor! İŞKUR başvuru nasıl yapılır? Şartlar...
İŞKUR büro memuru alımı başvuru nasıl yapılır? İŞKUR tarafından güncel iş ilanları yayımlanmaya devam ediyor. Büro memuru olarak görev almak isteyen vatandaşlar, ilgili ilanın detaylarını araştırıyor. İŞKUR tarafından yayımlanan ilanlara göre toplam 46 ile büro memuru alınacak. Alım yapılacak iller, başvuru şartları ve başvuru detaylarını yazımzıda ele aldık. Peki, büro memuru alımı başvuru şartları nedir? İŞKUR başvuru nasıl yapılır? İşte haberin detayları...
Üyelerin hesapları son işlem tarihinden itibaren 1 sene içerisinde aktif olmaz ise yani hesaba bu süre zarfında giriş yapılmaz ise üyelikler dondurulur. Bu süre özürlü ve eski hükümlü kayıtlarında iki senedir.
Üyeler tarafından 15 gün içerisinde okunmayan tüm mesajlar otomatik olarak silinmektedir.
İŞKUR'a kayıt olmak için öncelikle yazımızın başında da söylediğimiz gibi İşveren mi iş arayan kişi mi olduğunuzu belirtmeniz gerek.
Daha sonra karşınıza çıkan üyelik sözleşmelerini kabul etmeniz ve profil bilgilerinizi (şifre, isim soyisim vb bilgileri ) eksiksiz ve doğru olarak girmeniz gerekmektedir. Bu aşamayı kaydettikten sonra profilinizi oluşturursunuz. Bu alanda öğrenim durumunuz, özellikleriniz, eğitim durumunuz, iş aradığınız pozisyonlar vb bilgileri aşama aşama doldurur gerekirse word dosyası halinde özgeçmiş de ekleyebilirsiniz.
Profil fotoğrafı eklemeniz de bu aşamada önerilir. Çünkü yapılan araştırmada profil fotoğrafı olanların iş bulma olasılıklarının daha fazla olduğu görülmüştür. Ardından İŞKUR size bir danışman atar ve işveren ile sizi ya da işçi ile sizi buluşturmak için çalışmalarını devam ettirirler.