A HABER GALERİ
İŞKUR büro memuru alımı başladı! En az ortaöğretim mezunu şartı aranıyor! İŞKUR başvuru nasıl yapılır? Şartlar...
İŞKUR büro memuru alımı başvuru nasıl yapılır? İŞKUR tarafından güncel iş ilanları yayımlanmaya devam ediyor. Büro memuru olarak görev almak isteyen vatandaşlar, ilgili ilanın detaylarını araştırıyor. İŞKUR tarafından yayımlanan ilanlara göre toplam 46 ile büro memuru alınacak. Alım yapılacak iller, başvuru şartları ve başvuru detaylarını yazımzıda ele aldık. Peki, büro memuru alımı başvuru şartları nedir? İŞKUR başvuru nasıl yapılır? İşte haberin detayları...
Nisan ayına ilişkin iş ilanları yayımlanmaya devam ediyor. Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) tarafından 2021 Nisan ayında yayımlanan ilanlara göre, 46 il için binlerce büro memuru alımı yapılacak. En az lise mezunu büro memuru alımı ile ilgili bazı detaylar ön plana çıkmaya başladı. Konu hakkında merak edilenlere ahaber.com.tr'den ulaşabilirsiniz. Peki, büro memuru alımı başvuru şartları nedir? İŞKUR başvuru nasıl yapılır? İşte cevaplar...
İŞKUR BÜRO MEMURU BAŞVURU NASIL YAPILIR?
İŞKUR üzerinden yayımlanan ilanların bazılarında başvuru süreci bugün tamamlanacak. Diğer ilanlardaki başvurular ise birkaç gün içerisinde sona erecek. Başvurular İŞKUR'un resmi internet adresi üzerinden gerçekleştirilecek. Başvuru yapacağını ilana tıklayarak, gerekli adımları takip edip başvuru sürecinizi tamamlayabilirsiniz. Aşağıdaki linke tıklayarak başvuru sayfasına ulaşabilirsiniz.
BÜRO MEMURU BAŞVURU ŞARTLARI NELERDİR?
İŞKUR büro memuru alımları için aranan şartlar şu şekilde:
* Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
* Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması olumlu sonuçlanmış olmak.
ALIMLAR HANGİ İLLERE YAPILACAK?
Tekirdağ, Çanakkale, Malatya, Ankara, İzmir, İstanbul, Samsun, Bursa, Hatay, Kayseri, Kocaeli, Eskişehir, Muğla, Kırşehir, Mersin, Balıkesir, Ağrı, Aydın, Nevşehir, Yozgat, Yalova, Adıyaman, Antalya, Manisa, Bursa, Tokat, Kırşehir, Adana, Kahramanmaraş, Denizli, Sakarya, Kütahya, Edirne, Niğde, Samsun, Çorum, Erzurum, Ordu, Şanlıurfa, Düzce, Trabzon, Aksaray, Giresun, Uşak, Van, Karabük.
İŞKUR'A NASIL KAYIT OLUNUR?
İŞKUR kayıt olmayı anlatmadan önce bilmeniz gereken önemli bazı satır başları bulunmaktadır. İŞKUR iş arayanlar ile işverenleri ayırmış ve sisteme üye olmak için öncelikle hangisi için kayıt olduğunuzu sormaktadır.
Üyelerin hesaplarını etkinleştirebilmeleri için e-posta ya da telefon numarası girmeleri gerekmektedir. En az birisini girmek yeterlidir. Aksi durumda onay kodu iletilemeyeceği için üyelik aktif edilemez.
Üyelerin hesapları son işlem tarihinden itibaren 1 sene içerisinde aktif olmaz ise yani hesaba bu süre zarfında giriş yapılmaz ise üyelikler dondurulur. Bu süre özürlü ve eski hükümlü kayıtlarında iki senedir.
Üyeler tarafından 15 gün içerisinde okunmayan tüm mesajlar otomatik olarak silinmektedir.
İŞKUR'a kayıt olmak için öncelikle yazımızın başında da söylediğimiz gibi İşveren mi iş arayan kişi mi olduğunuzu belirtmeniz gerek.
Daha sonra karşınıza çıkan üyelik sözleşmelerini kabul etmeniz ve profil bilgilerinizi (şifre, isim soyisim vb bilgileri ) eksiksiz ve doğru olarak girmeniz gerekmektedir. Bu aşamayı kaydettikten sonra profilinizi oluşturursunuz. Bu alanda öğrenim durumunuz, özellikleriniz, eğitim durumunuz, iş aradığınız pozisyonlar vb bilgileri aşama aşama doldurur gerekirse word dosyası halinde özgeçmiş de ekleyebilirsiniz.