A HABER GALERİ
e-Devlet'ten başvurarak PTT şubelerinden paranızı alabilirsiniz! 1000 TL pandemi yardımı başvuru nasıl yapılır? Şartlar...
Koronavirüs salgını nedeniyle maddi açıdan sıkıntı çeken vatandaşlar için birçok kalem altında destek ödemeleri gerçekleştirildi. İlk etapte milyonlarca kişiye 1000'er TL sosyal destek ödemesi yapılmıştı. İkinci faz ödemelerinin de tamamlanmasının ardından Faz 3 kapsamında e-Devlet üzerinden başvuru alınmaya başladı. Başvuru işlemleri ve şartlar ile ilgili merak edilenleri yazımızda ele aldık. Peki, 1000 TL pandemi yardımı başvuru nasıl yapılır? e-Devlet başvuru nasıl yapılır? İşte haberin detayları...
Giriş Tarihi: 23.02.2021
12:31
Güncelleme Tarihi: 23.02.2021
12:31

BAŞVURUDA NEYE BAKILIYOR?
'Çalışıyor musunuz? Çalışıyorsanız işyerindeki durumunuz nedir? (ücretli, yevmiye, aile şirketi vs)', 'Aylık toplam geliriniz ne kadar?', 'Kiracı mısınız? Kiranız ne kadar?', 'Su, elektrik ve doğalgaz faturanız kaç lira?'...

BAŞVURULARDA GELİR KISTASI ŞARTI YOK
Başvurularda herhangi bir gelir kıstası şartı bulunmuyor.
Ancak e-Devlet üzerinden açılan Pandemi Sosyal Destek Ön Başvurusu bölümünde, başvurucunun iş ve sosyal durumu, aylık geliri, çocuk sayısı, kirada oturup oturmadığı, en son gelen su, gaz ve elektrik faturası bedelleri ile banka ve birikim bilgilerine ilişkin kapsamlı sorular yöneltiliyor.
Bakanlık, ön başvurulara ilişkin incelemeler sonucunda, desteğe ihtiyacı olduğu belirlenen hanelere ödemeleri yapacak.