HİLÂL KAPLAN

Son 20 yılın operasyonu

27 Ekim gecesi, Esenyurt ve Arnavutköy ilçelerinde iki dairede peş peşe yangın çıktı. Terörle Mücadele Ekipleri'nin (TEM) yangınlarla ilgilenme sebebiyse, dairelerde bulunan ve muhtemelen yangının ilerlemesiyle patlamaya hazır düzenekteki bombalardı.
İtfaiyenin erken müdahalesi ve TEM'in hızlı soruşturması, büyük bir faciayı önledi. Kiracıların kimlikleri, bölgedeki video kamera görüntülerinin o gece hızlıca incelenmesi sonrası, Bayrampaşa'daki bir AVM otoparkına şüpheli aracın park edildiği tespit edildi. Uzaklaşan dört kişi, bombayı patlatamadan tutuklandılar. Otomobilde bulunan ve iki kez kontrollü patlama ile imha edilen bomba parça tesirli, uzaktan kumandalı ve el yapımıydı. İçinde bilye ve çivilerin de olduğu, tam 100 metre yarıçapındaki bomba patlamış olsaydı, günlük 90 bin kişi kapasiteli AVM'de bir can pazarı yaşanacaktı. Şüphelilerin intihar yeleklerini de hazırladığı ve AVM'nin emanet kutularına da dört bomba içeren çanta bıraktıkları anlaşıldı. Toplamda 66 bomba düzeneği etkisiz hale getirildi. İstihbarattan Emniyet güçlerimize ve hatta bu hadisede olduğu gibi itfaiye mensuplarımıza kadar güvenliğimiz için çalışan ve her gün hayat kurtaran görünmeyen kahramanlarımıza teşekkürlerimle...
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.