Hatay'da silahlı kavga! Ev sahibi dehşet saçtı: 2 yaralı

Hatay'da silahlı kavga! Ev sahibi dehşet saçtı: 2 yaralı

Hatay'ın Dörtyol ilçesinde çıkan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Ev sahibi S.K'nin tabancayla ateş açması sonucu 2 kişi yaralanırken, hastaneye kaldırılan yaralılar tedavi altına alındı. Olayın ardından gözaltına alınan şüpheliyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Alınan bilgiye göre, Altınçağ Mahallesi'nde, S.K'nin evine gelen Ç.T. ve N.Ç. ile ev sahibi arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı.

Kısa sürede büyüyen tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine, S.K, yanında bulunan tabancayla Ç.T. ve N.Ç'ye ateş etti.

Silah seslerini duyan vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine jandarma ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Yaralanan Ç.T. ve N.Ç. sağlık ekiplerince olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Dörtyol Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Olayın ardından S.K, jandarma ekiplerince gözaltına alındı.

A Haber
Mobil uygulamalarımızı indirin