Son dakika: O ilimizde sayılar artıyor! Şantiye karantinaya alındı

Son dakika: O ilimizde sayılar artıyor! Şantiye karantinaya alındı

Son dakika haberi... Karabük'ün Yenice ilçesinde, konut inşaatında çalışan 2 işçinin koronavirüs testi pozitif çıktı, 3 işçi ise kontrol amacıyla hastaneye yatırıldı. 21 işçi ise evlerinde ve şantiyede karantinaya alındı.

Son dakika: O ilimizde sayılar artıyor! Şantiye karantinaya alındı

Yenice ilçesinde konut inşaatında çalışan 1 kişi, bayram tatili için memleketi Gaziantep'e giderek şantiyeye geri döndü. İşçinin bir süre sonra yapılan koronavirüs testi pozitif çıktı.

Son dakika: O ilimizde sayılar artıyor! Şantiye karantinaya alındı

26 işçinin çalıştığı şantiyede koronavirüs tespit edilen işçi ile temaslı bir başka işçide daha koronavirüs belirlendi. 3 işçi ise şikayetlerinin bulunması üzerine Karabük Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kontrol altına alındı.

Son dakika: O ilimizde sayılar artıyor! Şantiye karantinaya alındı

Diğer 21 işçiden bazıları kendi evlerinde, bazıları da şantiyede karantina altına alındı. Vakaların yayılımını önlemek amacıyla şantiye çevresi polis ekipleri tarafından demir bariyerlerle kapatıldı, giriş ve çıkışları engellendi.

Kaynak: DHA

A Haber
Mobil uygulamalarımızı indirin