"Hayatımı kaybettim" diyerek içini döktü! Kalbi duran oyuncu Oktay Çubuk taburcu oldu
Portekiz'de geçirdiği ani rahatsızlık sonucu kalbi duran ve doktorların müdahalesiyle hayata döndürülen oyuncu Oktay Çubuk, yaşadığı travmatik süreci ilk kez anlattı. "Kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim" diyerek takipçilerine duygusal bir mektup kaleme alan ünlü oyuncu, yeniden yaşama tutunma hikayesiyle sevenlerini duygulandırdı.
Ünlü oyuncu Oktay Çubuk, bir süre önce Portekiz'in başkenti Lizbon'da yaşadığı sağlık kriziyle hayranlarını korkutmuştu. Geçirdiği kalp durması sonucu hastaneye kaldırılan ve doktorların yoğun çabasıyla hayata döndürülen 30 yaşındaki oyuncu, tedavi sürecini tamamlayarak taburcu oldu.
"KISA BİR SÜRELİĞİNE HAYATIMI KAYBETTİM"
Sağlık durumuna dair yeni bir açıklama yapan Çubuk, yaşadığı travmatik süreci sosyal medya hesabından paylaştığı duygusal bir metinle anlattı.
Çubuk, paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Bir süredir sosyal medyada yoktum. Ama artık yaşadığım olayla ilgili birkaç şey söylemem gerektiğini hissediyorum. Bildiğiniz gibi, tam 2 ay önce Lizbon'da kalbim durdu. Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm.
"ÇOK ŞANSLIYIM"
Öncelikle bu süreçte yanımda olan aileme, dostlarıma, büyüklerime ve güzel mesajlarıyla destek veren herkese yürekten teşekkür ederim. Bu olayın neden başıma geldiğini bilmiyorum. Bundan sonraki hayatımın nasıl şekilleneceğini de bilmiyorum. Ama bildiğim net bir şey var: Çok şanslıyım. Çünkü hâlâ buradayım.
"ZAMANIMI DAHA BİLİNÇLİ VE LAYIĞIYLA YAŞAMAK İSTİYORUM"
"Bundan sonra bana verilen zamanı daha bilinçli, daha gerçek ve layığıyla yaşamak istiyorum. Şu an bir iyileşme ve geri dönüş sürecindeyim. Zamanla daha iyi olacağıma inancım tam. Bu süreç bana şunu hatırlattı: Yaşadığımız sürece umut vardır. Her gün daha iyi bir insan olmak için bir şans. Ve belki de en önemlisi, iyi ve doğru bir iz bırakmak için bir fırsat. Son anı beklemek yerine, şimdi yaşamak ve değişmek bizim elimizde."