Fatih Terim'den FLAŞ Galatasaray açıklaması! "Son imzam..."
Galatasaray ile yolları ayrılan tecrübeli teknik adam Fatih Terim'den dikkat çeken bir açıklama geldi. Günler sonra sosyal medya hesabından bir paylaşım yapan Fatih Terim, "Galatasaray’daki ilk imzam ve son imzam…" mesajını verdi. Terim'in bu mesajı sonrası A Spor'a konuşan yorumcu Levent Tüzemen, "Fatih Terim, defteri kapattığını söylüyor. Bir daha çalışmayacağını söylüyor. Tabi kendisine yapılanlara karşı çok kızgın. Bir müddet dinlenecektir. Basın toplantısı yaparak da çok net bir şekilde birtakım şeyleri ortaya koyacaktır." dedi.