Vodafone Park Galatasaray derbisine hazır

Siyah-Beyazlılar, bu akşam Vodafone Park’ta ağırlayacağı Galatasaray’a bu statta hiç kaybetmedi. Sarı-Kırmızılılar karşısında 5 maçta 4 galibiyet ve 1 beraberlik alan Kartal, 20 bin taraftarı önünde yeni bir zafere imza atmayı hedefliyor.

Beşiktaş , iç saha maçlarında Galatasaray 'a karşı büyük bir üstünlük kurmuş durumda. Vodafone Park açıldığından bu yana iç sahada Galatasaray'a kaybetmeyen Siyah-Beyazlılar, 5 maçta 4 galibiyet 1 beraberlik aldı. Vodafone Park'taki ilk Galatasaray derbisinde rakibiyle 2-2 berabere kalan Kara Kartal, sonraki 4 derbiyi 3-0, 1-0, 1-0 ve 2-0 kazandı. Beşiktaş ayrıca, 2000 yılından bu yana İnönü, Atatürk Olimpiyat ve Vodafone Park Stadı olmak üzere 3 farklı statta, Galatasaray'a karşı ev sahibi olduğu 23 iç saha maçının 11'ni kazanıp 8'inde berabere kaldı ve 4 kez yenildi. Siyah-Beyazlılar, iç sahada Galatasaray'a karşı son mağlubiyetini 4 Ocak 2015'te Atatürk Olimpiyat Stadı'nda 0-2'lik skorla aldı.

BİLETLER DAKİKALAR İÇİNDE BİTTİ
Dev karşılaşmanın biletlerini, satışa çıkar çıkmaz dakikalar içinde bitiren Siyah-Beyazlı futbolseverler, Vodafone Park'taki mücadelede takımlarına tam destek verecek. Yaklaşık 20 bin Beşiktaşlı taraftar, bugün maç öncesi Nevzat Demir Tesisleri'nden uğurlayacakları futbolcuları, Dolmabahçe'de karşılayıp ardından mücadele önü ve sırasında tezahüratlarla takımlarının arkasında itici güç olacak.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.