YKS tercih kılavuzu 2020 yayımlandı mı? Üniversite tercihleri ne zaman başlıyor? İşte YKS tercih tarihi

YKS tercih kılavuzu heyecanla bekleniyor. Üniversite sınav sonuçlarının açıklanmasının ardından tercih yapacak olan öğrenciler, üniversitelerin taban puan ve başarı sıralamasının yer alacağı kılavuzu araştırıyor. ÖSYM tarafından geçtiğimiz günlerde ön bilgilendirme amaçlı kılavuz yayımlanmıştı. Peki, asıl YKS tercih kılavuzu 2020 yayımlandı mı? Üniversite tercihleri ne zaman başlıyor? İşte 2020 YKS tercih tarihi...

YKS tercih kılavuzu, günün en çok aranılanları arasında yer alıyor. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 27-28 Haziran'da gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın (YKS) sonuçları 27 Temmuz'da erişime açıldı. Sonuçların ardından öğrencilerde tercih heyecanı başladı. Üniversitelerin taban puanları ve başarı sıralamasını merak eden öğrenciler, YKS tercih kılavuzu bilgisini araştırmaya başladılar. Peki, KS tercih kılavuzu 2020 yayımlandı mı? Üniversite tercihleri ne zaman başlıyor? İşte 2020 YKS tercih tarihi...

YKS TERCİH KILAVUZU 2020 YAYIMLANDI MI?

2020 YKS tercih kılavuzu henüz yayımlanmadı. Tercih kılavuzu ile birlikte 2020 YKS taban puanları, başarı sıralaması ve yüzdelik dilimleri belli olacak. Geçtiğimiz günlerde ön bilgilendirme amaçlı YKS tercih kılavuzu yayımlanmıştı.

2020 YKS TERCİH KILAVUZU İÇİN TIKLAYIN (ÖN BİLGİLENDİRME AMAÇLI)

YÖK LİSANS ATLASI İÇİN TIKLAYINIZ

YÖK ÖN LİSANS TERCİH SİHİRBAZI İÇİN TIKLAYINIZ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.