A HABER GALERİ
Dünyaca ünlü İngiliz kahve zinciri markasından LGBT terörü! Mağdur yaşadığı pişmanlığı anlattı
LGBT terörü ahlaksızlığı ve sapkınlığı yayma girişimlerine devam ediyor. Küresel sermayenin desteğiyle her geçen gün büyüyen LGBT lobisi, etki alanını genişliyor. Dijital platformlar üzerinden algı operasyonları yürüten LGBT terörü, küresel firmalarla da işbirliği halinde Son olarak dünyaca ünlü bir İngiliz kahve zinciri markası, reklamında kullandığı görselle cinsiyet değişikliği propagandası yaptı. Bu alçak kampanya sosyal medyada büyük tepki topladı. Diğer yandan bu terörden etkilenen cinsiyet değiştirme ameliyatı geçiren ve büyük bir pişmanlığı anlattı.
LGBT terörü genç nesli hedef almayı sürdürüyor tanımıyor.
Küresel sermayenin desteğini arkasına alarak etki alanı artıran LGBT lobisi, başta ABD olmak üzere kirli bir propaganda ağı yürütüyor.
Dijital platformları propaganda aracı olarak kullanan, yaptığı işbirlikleriyle evlere giren, lobicilik faaliyetleriyle ilkokul seviyesine kadar ulaşan bu kirli ağın yeni bir çalışması daha gün yüzüne çıktı.
Uluslararası markanın sahibi olduğu, dünyaca ünlü bir kahve zincirinin tanıtım görselinde kullandığı görsel sosyal medyayı ayağa kaldırdı.
AMELİYATLA "CİNSİYETSİZ" HALE GELMİŞ ÇİZİM!
İngiltere merkezli kahve zinciri markası, al-götür şubelerinin logosunu göğüslerini aldırarak erkek görünümüne bürünmüş bir kadının görüntüsüyle değiştirdi.
Çizim, açık açık operasyon propagandası yapılması nedeniyle sosyal medya kullanıcılarının büyük tepkisini çekti. Başta İngiliz medyası olmak üzere dünyanın birçok yerinde büyük tepki toplayan uygulama, benzer operasyonları geçirmiş birçok kişi tarafından da lanetlendi.
LGBT MAĞDURU YAŞADIĞI PİŞMANLIĞI ANLATTI
23 yaşındayken LGBT lobisinin yoğun propagandasına maruz kaldıktan sonra cinsiyet değiştirme ameliyatı geçiren ve büyük bir pişmanlık yaşadığını söyleyen Sinead Watson İngiliz basınına konuştu.
Kahve zincirinin bu reklamının akılalmaz olduğunu söyleyen Watson, hayatını altüst eden korkunç deneyimi anlattı.
Çizim şeklinde "şirin" bir kılıfa sokularak yapılan reklamın açık açık çocukları özendirme amacı taşıdığını söyleyen Watson, ergenlik çağında girdiği depresyonun LGBT lobisinin girişimleri sonucu nasıl kabusa döndüğünü anlattı.
"SİZE ULAŞMALARI ÇOK KOLAY"
11 yaşında ergenliğe girmesinin ardından içine kapanan bir çocuk olduğunu anlatan Watson göğüslerinin büyümesinden utanç duyduğu zamanlar olduğunu anlattı. O dönem ihtiyacı olduğu manevi desteği göremediğini söyleyen Watson bir süre sonra bedeninden duyduğu utancın kadın olmasından dolayı olduğunu iddia edenlerle karşılaşmasını aktardı. 20 yaşına geldiğinde internette göğüslerinin olmamasının nasıl bir his olduğunu araştıran kadına kısa süre sonra cinsiyet değiştirme propagandası yapan bir grubun ulaştığını aktardı.
"HEDEFLERİ YALNIZ VE DEPRESİF GENÇLER"
Vücudundan utanç duymasının yaşadığı ruhsal problemlerle alakalı olmadığını ve kendisini kadın bedenine hapsolmuş bir erkek olduğuna inandırdıklarını söyleyen bu "arkadaş" çevresinin etkisiyle ilk olarak göğüslerini aldırma operasyonuna ikna edildiğini söyledi. Bu tür LGBT propagandası yapan grupların yalnız ve depresif gençleri hedef aldığını söyleyen Watson, geçirdiği operasyonun ardından hayatının pişmanlığını yaşadı.
Operasyonun dehşet verici olduğunu aktaran genç kadın, vücuduna verilen zarar nedeniyle hiçbir geri dönüşü olmamasıyla adeta yıkıldı. Bu tür ikna gruplarının çok yaygın olduğunu, terapi desteğinin yaygın ve kolay ulaşılabilir olmaması nedeniyle durumdan faydalanarak kişileri kolayca etki altına aldıklarını da aktardı.
"BEYİNLERİNİZİ YIKAMALARINA İZİN VERMEYİN"
Kabus dolu günlerden sonra terapi desteği aldığını aktaran Watson, göğüslerini aldırmış olsa da artık kendisiyle barışık olduğunu söyledi.
Kahve zincirinin propagandasını gördükten sonra büyük bir öfke nöbeti geçirdiğini aktaran Watson, "Operasyon geçirmiş, cinsiyetsiz gibi görünen ve şirin gösterilen böyle karakterler doğrudan çocukları hedef alıyor. Beyninizi yıkamaya çalışıyorlar. Bu korkunç planın bir parçası olmayın" mesajını verdi.
Gelen tepkilerden sonra açıklama yapan dünyaca ünlü kahve zinciri ise, bu çizimin sözde "Onur Haftası" nedeniyle dolaşıma sokulduğunu, ardında başka bir amaç taşımadığını iddia etti.