Mide kanaması geçirmişti! Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili yeni gelişme
Eskişehir konserinin ardından rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan ve mide kanaması geçirdiği belirlenen Haluk Levent, yoğun bakıma alınmıştı. 57 yaşındaki ünlü sanatçının taburcu olduğu öğrenildi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamında sahneye çıkan ünlü sanatçı Haluk Levent, konser sonrası yaşadığı rahatsızlıkla sevenlerini korkuttu.
Haluk Levent mide kanaması geçirdi
MİDE KANAMASI GEÇİRDİ
Konserinin ardından Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) toplantısı için yola çıktığı sırada fenalaşan Levent, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalede sanatçının mide kanaması geçirdiği öğrenildi.

TABURCU OLDU
Gazi Üniversitesi Hastanesi'nde endoskopi yapılan ve kanaması durdurulan Levent, tedavisinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.
İLK AÇIKLAMA GELMİŞTİ
Sosyal medyada yayılan spekülasyonların önüne geçmek adına Haluk Levent'in genel başkanı olduğu AHBAP Derneği, resmi bir bilgilendirme metni yayımlamıştı.
Açıklamada, sürecin yakından takip edildiği vurgulanarak şu ifadelere yer verilmişti:
"Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili çeşitli haberler ve paylaşımlar gündeme gelmektedir. Sürecin takip edildiğini ve sağlık durumunun kontrol altında olduğunu sizlerle paylaşmak isteriz. Tarafımıza ulaşan net ve güncel bilgiler doğrultusunda sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz. Şu an için resmi kaynaklar dışındaki paylaşımlara karşı dikkatli olunmasını rica eder, genel başkanımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz."


