Retro ne zaman bitecek? 2021 Merkür retrosu ne zaman bitiyor? İşte 2021 Merkür retrosu tarihi

Merkür retrosu 26 Eylül'de başladı. Uzmanlar tarafından yapılan açıklamaya göre, yılın son Merkür retrosu Terazi burcunda başladı. Merkür'ün geri gitmesi olarak bilinen retro döneminde ikili ilişkilerde, anlaşmalarda ve ortaklıklarla ilgili konularda gecikmelerin ve sorunların yaşanabileceği astrologlar tarafından bildirliyor. Retronun hangi tarihte biteceğini merak eden vatandaşlar konu hakkında araştırmalarını sürdürüyor. Peki, 2021 Merkür retrosu ne zaman bitiyor? İşte 2021 Merkür retrosu tarihi...

Merkür retrosu ne zaman bitecek? Burçlara göre etkileri farklılık gösteren Merkür retrosu 26 Eylül'de başladı. Yılnı son Merkür retrosu Terazi burcunda başladı. Merkür'ün gerilemesiyle birlikte dengelerin değiştiğine inanılan Merkür retrosunun hangi tarihte sona ereceği, arama motorlarında yoğun bir şekilde araştırılmaya başlandı. Peki, 2021 Merkür retrosu ne zaman bitiyor? İşte 2021 Merkür retrosu tarihi...

MERKÜR RETROSU NE ZAMAN BİTECEK?

26 Eylül'de başlayan yılın son Merkür retrosu 18 Ekim'e kadar sürecek.

MERKÜR RETROSU BURÇLARA ETKİSİ NEDİR?

KOÇ

Koç burçları Merkür retrosu döneminde ilişkilerinde ve ortaklıklarında meydana gelebilecek yanlış anlaşılmalara dikkat etmeliler. İletişim kazalarına çok sık rastlayabilirler. Yanlış kişiye yanlış mesajı atma olayı bu dönemde Koç burçlarının başına gelebilir. Ayrıca geçmişten birileri onlarla iletişim kurmak isteyebilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.