Yabancı kuaförlere eğitim veren Barış Karagöz kimdir?

Kuaförlük alanında gösterdiği başarıyla yurtiçinde ve yurtdışında takdir toplayan Barış Karagöz hakkındaki detaylar merak ediliyor.

Barış Karagöz, 26.07.1989 tarihinde İstanbul'da doğmuştur. Karagöz, 2002 yılından beri global alanda faaliyet gösteren Türk kuafördür.
Türkiye'de dönemin en popüler kuaför markalarından birinde kariyer basamaklarını çıkmaya devam eden Barış Karagöz, kurumun en genç yöneticilerinden biri olma başarısını göstermiş ve 2019 yılında The Most Florya şubesinin sahibi olmuştur.
Yeteneklerini birçok farklı teknikle sergileyen Barış Karagöz, ombre uygulamasına getirdiği farklı ve dikkat çekici yorumla tanınmaya başlamıştır.
Yıllar içinde brushlight, facelight, sombre, sunkissed gibi saç renklendirme tekniklerini geliştirerek adından başarıyla söz ettirmiş ve sosyal medyada da popüler olmuştur.
Barış Karagöz, hem yurtiçinde hem de yurtdışında renklendirme, saç uzatma ve kesim alanlarında eğitimler vermektedir.
Barış Karagöz, en büyük mutluluğunun yaptığı işlemler sonrasında gülen gözlerle karşılaşmak olduğunu söylemektedir: "En büyük başarım bu işi yapıyor olmam. Bu iş bence dünyanın en zor ama diğer yandan en güzel işi. Kadınlar, saçlarıyla barışık olduklarında pozitif hissederler. Kadınları mutlu ve memnun etmek için istediklerinin yanında ufak ve etkili dokunuşlar yapmak gerekir. İşlem sonrası gülümseyen yüzler ve gülen gözlerle karşılaşmak beni her zaman mutlu eder."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.