Merkür retrosu ne zaman bitecek? Merkür retrosunun burçlara etkisi nedir? Oğlak, yay, aslan...

Merkür retrosu ne zaman bitecek? Sorusunun yanıtı sorgulanan konular arasında yer alıyor. Astroloji konusu gündemden düşmeyen konulardan biri. Merkür gerilemesi ise burçları farklı şekillerde etkileyebiliyor. Hal böyle olunca Merkür retrosunun biteceği tarih merak ediliyor. İşte, Merkür retrosu ne zaman bitecek? Merkür retrosunun burçlara etkisi nedir? Oğlak, yay, aslan...

Merkür retrosu ne zaman bitecek? Merkür retrosunun burçlara etkisi nedir? Sorularının cevapları araştırılan konular arasında yer alıyor. Astrologların açıklamalarına göre, hepimiz Merkür'ün retro etkisinden nasibimizi alıyoruz. Yılda sadece 3 kez, Merkür gezegeni geriye doğru hareket etmeye başlıyor. Bu geri hareketin olduğu döneme, astrologlar 'Merkür Retrosu' adını veriyor. Reronun yaşandığı dönemde aşk, iş, para, sağlık konularında insan yaşamının etkilendiği ileri sürülüyor. İşte, Merkür retrosu ne zaman bitecek? Merkür retrosunun burçlara etkisi nedir? Oğlak, yay, aslan...

MERKÜR RETROSUNUN BURÇLARA ETKİSİ!

29 Mayıs – 22 Haziran arası: Merkür İkizler burcunda geri hareket edecek. Özellikle bu dönem, cep telefonları, kullandığınız her türlü teknolojik ve elektronik aletler, kuryeler, her türlü gönderiler, datalar, bilgisayarlar, seyahatler, biletler, eğitim ve sınavla ilgili konularda gecikme ve problemlere dikkat etmek gerek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.