Marketler kaçta açılıyor, kapanıyor? 16 Mart Migros, ŞOK, A101, BİM kaça kadar açık? Marketlerin çalışma saatleri

Marketler kaça kadar açık? Koronavirüs salgını sonrası marketlerin çalışma saatlerinde de değişikliğe gidilmişti. Normalleşme süreci ile birlikte marketlerin açılış-kapanış saatleri yeniden düzenlendi. Son günlerde en çok merak edilenlerden biri de, marketlerin çalışma saatleri oldu. Peki, marketler kaçta açılıyor, kapanıyor? 16 Mart Migros, ŞOK, A101, BİM kaça kadar açık? İşte marketlerin çalışma saatleri...

Marketler kaçta açılıyor, kapanıyor? Türkiye'de koronavirüs salgınıyla mücadele kapsamında ikinci normalleşme sürecine geçildi. Kontrollü normalleşme ile marketlerin çalışma saatlerinde de düzenleme yapıldı. Market alışverişi yapmak isteyen vatandaşlar, marketlerin açılış-kapanış saatlerini merak ediyor. İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan genelge ile detaylar belli oldu. Peki, marketler kaçta açılıyor, kapanıyor? 16 Mart Migros, ŞOK, A101, BİM kaça kadar açık? İşte marketlerin çalışma saatleri...

MARKETLERİN ÇALIŞMA SAATLERİ NASIL?

İçişleri Bakanlığı tarafından yayımlanan genelgeye göre, marketlerin çalışma saatlerinde düzenlemeye gidildi. Buna göre, bakkal ve marketler düşük, orta ve yüksek risk grubundaki illerde 07.00-20.00 saatleri arasında hizmet verecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.