MasterChef bireysel dokunulmazlık oyunu kim kazandı? 28 Eylül MasterChef ilk eleme adayları kimler oldu?

MasterChef bireysel dokunulmazlık oyununu kim kazandı? MasterChef Türkiye’de bu hafta Mavi takım kaptanı Tahsin ile Kırmızı takım kaptanı Burcu takımlarını oluşturduktan sonra şeflerin seçtiği yemekleri yaparak yarıştılar. Takım dokunulmazlık oyununu Mavi takım kazandı. Kırmızı takım ise bireysel dokunulmazlık oyununa kaldı. Oylama sonucu ilk eleme adayları belli olacak. Peki, MasterChef bireysel dokunulmazlık oyunu kim kazandı? 28 Eylül MasterChef ilk eleme adayları kimler oldu? İşte merak edilenler...

MasterChef Türkiye'de 28 Eylül akşamı yayınlanan bölümde haftanın ilk dokunulmazlık oyunu oynandı. Altıncı hafta karşılaşmalarında Mavi takım ile Kırmızı takım, ilk defa karşı karşıya geldi. Karadeniz mutfağı yemeklerini yapan takımlar hünerlerini sergiledi. Şeflerin oylaması sonucu ilk dokunulmazlık oyununu Mavi takım kazandı. Kırmızı takım ise bireysel dokunulmazlık oyununa kaldı. Peki, MasterChef bireysel dokunulmazlık oyunu kim kazandı? 28 Eylül MasterChef ilk eleme adayları kimler oldu? İşte cevaplar...

MASTERCHEF BİREYSEL DOKUNULMAZLIK OYUNUNU KİM KAZANDI?

Takım dokunulmazlığını kaybeden Kırmızı takım yarışmacıları siyah önlük giyerek bir kez daha mutfağa girdi. Toplam 8 yarışmacı şeflerin istediği yemekleri kusursuz bir şekilde yapmaya çalıştı. Süre ise 35 dakika idi.

Şeflerin tadımları sonrası gecenin bireysel dokunulmazlık oyununu kazanan isim Safanur oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.