Konferans Ligi çeyrek final kura çekimi | Fenerbahçe'nin rakibi Olympiakos oldu

Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turunda Union Saint-Gilloise'ı eleyerek çeyrek finale yükselmeyi başardı. Temsilcimizin rakibi belli oldu. Fenerbahçe Yunan temsilcisi Olympiakos ile eşleşti. Gelen son dakika bilgisine göre; UEFA, Fenerbahçe'ye 3 maç deplasmana taraftar götürmeme cezası verdi.

UEFA Konferans Ligi'nde kura çekimi yapıldı. İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA Genel Merkezi'nde gerçekleşen kurada Türkiye'nin tek temsilcisi Fenerbahçe'nin rakibi de belli oldu.
Final karşılaşmasına 29 Mayıs 2024 tarihinde Atina'nın Ayasofya Stadyumu ev sahipliği yapacak.

ÇEYREK FİNAL EŞLEŞMELERİ

Club Brugge-PAOK
Olympiakos-Fenerbahçe

Aston Villa-Lille

Viktoria Plzen-Fiorentina

YARI FİNAL

FENERBAHÇE - Olympiakos / Aston Villa - Lille

Club Brugge - PAOK / Plzen - Fiorentina

MAÇLAR NE ZAMAN OYNANACAK?
UEFA Konferans Ligi'nde çeyrek final maçları 11 ve 18 Nisan'da, yarı final maçları 3 ve 10 Mayıs'ta, final maçı ise 29 Mayıs'ta oynanacak.

UEFA'DAN FENERBAHÇE'YE ŞOK CEZA!

UEFA Konferans Ligi çeyrek finalinde Yunan ekibi Olympiakos ile eşleşen Fenerbahçe'ye şok bir ceza geldi.

UEFA, Konferans Ligi son 16 turu ilk maçında Fenerbahçe'nin deplasmanda Belçika temsilcisi Union Saint-Gilloise ile oynadığı maçta tribünlerde yaşanan olaylar sebebiyle sarı-lacivertlilere 3 maç deplasmana taraftar götürmeme cezası verildiğini açıkladı.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.