Beşiktaş Rıdvan Yılmaz'ın bonservis bedelini belirledi

Avrupa Ligi şampiyonu Frankfurt, Beşiktaşlı Rıdvan Yılmaz'ı istiyor. Torino’nun 4 milyon euroluk teklifini kabul etmeyen Beşiktaş’ın kapısını bu kez Frankfurt çalmaya hazırlanıyor. Almanya basını, kulübün gelecek sezon Şampiyonlar Ligi’nde yer almasının avantaj olduğunu ifade etti.

Beşiktaş 'ta hareketli saatler yaşanıyor. Sezonun öne çıkan isimlerinden biri olan Rıdvan Yılmaz için gelen tekliflere bir yenisi eklenmek üzere. Daha önce İtalya Serie A ekibi Torino, 21 yaşındaki sol beki kadrosuna katmak isterken, siyah beyazlıların kapısını 4 milyon Euro'luk teklifle çalmıştı. Ancak İtalyanların bu önerisi yetersiz bulunarak kabul edilmemişti. Devreye şimdi de Avrupa Ligi'ni kazanan Frankfurt giriyor.

GÖRÜŞMELER OLUMLU GiDiYOR
Alman basınından Sport1, Rıdvan Yılmaz'ın listede yer aldığını belirtti. Haberde, Beşiktaş ile Rıdvan Yılmaz için yapılan görüşmelerin olumlu yönde gittiği ifade edildi. Rıdvan Yılmaz konusunda Frankfurt'un gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde yer alacak olmasının Alman ekibine Transfer için avantaj sağladığı aktarıldı. Genç sol bekin Beşiktaş'ta 11'in düzenli oyuncusu olduğu hatırlatılırken, Stefan Kuntz tarafından A Milli Takım kadrosunda yer verildiği de kaydedildi.

10 MiLYON EURO iSTENiYOR
Beşiktaş Kulübü, Rıdvan Yılmaz için yaklaşık 10 milyon euroluk bonservis bedeli belirlemiş durumda. Siyah beyazlılar bu rakamın altındaki önerileri de kapıyı kapatma kararı aldı.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.