Avrupa Ligi ve Avrupa Konferans Ligi'nde eşleşmeler belli oldu

UEFA Avrupa Ligi ve UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde çeyrek final ve yarı final eşleşmeleri belli oldu.Maçlar, 7 ve 14 Nisan, yarı final mücadeleleri ise 28 Nisan ve 5 Mayıs tarihlerinde oynanacak.

İsviçre'nin Nyon kentinde bulunan UEFA Genel Merkezi'nde gerçekleştirilen kura çekimi sonrası oluşan eşleşmeler şöyle:
AVRUPA LİGİ
- Çeyrek Final

Leipzig (Almanya) - Atalanta (İtalya)
Braga (Portekiz) - Rangers (İskoçya)
West Ham United (İngiltere) - Olympique Lyon (Fransa)
Eintracht Frankfurt (Almanya) - Barcelona (İspanya)

- Yarı Final
Leipzig/Atalanta - Braga/Rangers
West Ham United/Olympique Lyon - Eintracht Frankfurt/Barcelona

AVRUPA KONFERANS LİGİ
- Çeyrek Final

Leicester City (İngiltere) - PSV (Hollanda)
Bodo Glimt (Norveç) - Roma (İtalya)
Feyenoord (Hollanda) - Slavia Prag (Çekya)
Marsilya (Fransa) - PAOK (Yunanistan)

- Yarı Final
Leicester City/PSV - Bodo Glimt/Roma
Feyenoord/Slavia Prag - Marsilya/PAOK

FİNALLER SEVİLLA VE TİRAN'DA
UEFA Avrupa Ligi ve UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde çeyrek final müsabakaları 7 ve 14 Nisan, yarı final mücadeleleri ise 28 Nisan ve 5 Mayıs tarihlerinde oynanacak.

Avrupa Ligi'nin finali 18 Mayıs Çarşamba günü İspanya'nın Sevilla kentinde bulunan Ramon Sanchez Pizjuan Stadyumu'nda oynanacakken, Avrupa Konferans Ligi'nin finaline ise 25 Mayıs Çarşamba günü Arnavutluk'un başkenti Tiran'da bulunan Air Albania Stadyumu ev sahipliği yapacak.

A HABER UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.