Slavia Prag Fenerbahçe rövanş maçı ne zaman, saat kaçta? UEFA Konferans Ligi play-off FB maçı hangi kanalda?

Slavia Prag Fenerbahçe maçı ne zaman? UEFA Konferans Ligi'nde play-off turu rövanş karşılaşmasında Fenerbahçe, Çekya temsilcisi Slavia Prag'a konuk olacak. Sarı-lacivertliler ilk maçta sahasında 3-2 kaybetmişti. Fenerbahçe’nin turu geçmesi için en az iki farklı galibiyet alması gerekiyor. Peki, Slavia Prag Fenerbahçe rövanş maçı ne zaman, saat kaçta? UEFA Konferans Ligi play-off FB maçı hangi kanalda?

Slavia Prag Fenerbahçe rövanş maçı ne zaman? UEFA Konferans Ligi'nde play-off turu rövanş maçları başlıyor. Temsilcimiz Fenerbahçe'nin de mücadele ettiği play-off turunda son 16'ya kalan takımlar belli olacak. İlk maçını 3-2 kaybeden Fenerbahçe, rövanş maçından iyi sonuçla ayrılarak bir üst tura çıkmanın yollarını arayacak. Peki, Slavia Prag Fenerbahçe rövanş maçı ne zaman, saat kaçta? UEFA Konferans Ligi play-off FB maçı hangi kanalda? İşte karşılaşmanın detayları...

SLAVIA PRAG - FENERBAHÇE RÖVANŞ MAÇI NE ZAMAN?

Heyecan dozu yüksek geçecek karşılaşma 24 Şubat Perşembe günü TSİ 23.00'da başlayacak. Exxen dijital platformunda yayınlanacak karşılaşmada İngiliz hakem Chris Kavanagh düdük çalacak.

Prag'daki Eden Arena'da oynanacak karşılaşmanın tamamlanmasının ardından bir üst tura çıkacak taraf belli olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.