Erken seçim ısrarının perde arkası! Muhalefet seçim çağrısı üzerinden ekonomiyi mi hedef alıyor?

CHP, İYİ Parti ve HDP yerel seçimlerdeki  iş birliğini cumhurbaşkanlığı seçimlerinde de  sürdürmenin planlarını yapıyor. Bu kapsamda üç partinin liderinden de peş peşe birlikte hareket edelim mesajları geliyor. Öte yandan Türkiye'nin istikbali, istiklali, istikrarı tehdit ediliyor. Türkiye'nin istiklal mücadelesini yaptığı terörle mücadele muhalefet tarafından itibarsızlaştırılıyor. Döviz üzerinden yeni operasyon mu?  Muhalefet ve uluslararası basın yine ekonomiyi mi hedef alıyor? Erken seçim ısrarının perde arkasında ne var? Yine hedef ekonomi mi? Erken seçim çağrıları ve son provokasyonlar ne anlama geliyor?  Gelişmeleri A Haber canlı yayınına bağlanan TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Celalettin Güvenç ve MHP Kahramanmaraş Milletvekili Sefer Aycan değerlendirdi.

TBMM İçişleri Komisyonu Başkanı Celalettin Güvenç'in açıklamaları:

"Muhalefetin erken seçim çağrılarını ben eski Türkiye'nin alışkanlıklarından biri olarak görüyorum.

Eski Türkiye'de koalisyona dayalı hükümetler olduğu için 'hadi erken seçim yapalım' diyorlardı. Ve 2002'de AK Parti dönemine gelene kadar hükümetlerin ömrü 16 aydı. O zaman muhalefetin erken seçim çağrıları kolayca yanıt buluyordu. Koalisyonlar parçalanıyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.