"2017 Yılın Motoru" ödülleri sahiplerini buldu

58 otomobil gazetecisinden oluşan bir jürinin 13 dalda yapılan değerlendirmeye göre yılın motoru unvanını ise Ferrari 3.9-litrelik biturbo V8 motoru ile kazandı.

Yapılan değerlendirmede 488 GTB, 488 Spider başta olmak üzere daha küçük turbo varyasyonuyla California T ve GTC4Lusso T'de sunulan 660 beygir güç ve 760 Nm tork üreten 3.9 litrelik bi-turbo V8motorun Ferrari'ye zaferi kazandırdığı görülürken verilen 100 kilometrede 11.2 litrelik ortalama tüketim değerinin verimlilik bazında büyük etken olduğu göze çarpıyor.
13 farklı dalda açıklanan ödüllerin sahipleri;

Yılın Motoru 2017 – Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Yılın Performans Motoru – Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Yılın Yeni Motoru – Honda 3.5-litre V6 hibrit (NSX)
Yılın Çevreci Motoru – Tesla
Yılın Elektrikli Motoru – Tesla
Yılın 4.0 litre+ Motoru – Ferrari 6.3-litre V12
Yılın 3-4 litre Motoru – Ferrari 3.9-litre biturbo V8
Yılın 2.5-3 litre Motoru – Porsche 3-litre V6 turbo (911 Carrera ailesi)
Yılın 2-2.5 litre Motoru – Audi 2.5-litre V5 turbo (RS3, TT RS)
Yılın 1.8-2.0 litre Motoru – Porsche 2-litre turbo (718 Boxster, 718 Cayman)
Yılın 1.4-1.8 litre Motoru – BMW 1.5-litre V3 hibrit (i8)
Yılın 1-1.4 litre Motoru – PSA Peugeot Citroen 1.2-litre V3 turbo (Peugeot 208, 308, 2008, 3008, 5008, Citroen C3, C4, DS3, DS4)
Yılın 1 litre Motoru – Ford 999cc V3 turbo (Fiesta, B-Max, Focus, C-Max, Grand C-Max, Mondeo, EcoSport)

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.