Göç İdaresi Başkanlığı Uzman Yardımcısı başvuru şartları neler? Göç İdaresi Başkanlığı personel alımı ne zaman yapılacak? e-Devlet başvuru ekranı!
Göç İdaresi Başkanlığı personel alımı ilanı Resmi Gazete'de yayımlandı. İlana göre, İçişleri Bakanlığına bağlı Göç İdaresi Başkanlığı bünyesine yazılı ve sözlü sınav sonucuna göre 100 il göç uzman yardımcısı alınacak. Başvuruda bulunmak isteyenler ise, "Göç İdaresi Başkanlığı personel alımı ne zaman, başvuru şartları neler?" sorusunu gündeme taşıdı. İşte, konuya ilişkin merak edilen detaylar...
- Memurlar
- ahaber.com.tr
- Giriş Tarihi: 08:49 | 28.12.2022
- Güncelleme Tarihi: 08:52 | 28.12.2022
Göç İdaresi Başkanlığı personel alımı ne zaman? sorusu son günlerde merak konusu oluyor. Resmi Gazete'de yayımlanan ilana göre, İçişleri Bakanlığına bağlı Göç İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatında istihdam edilmek üzere 100 il göç uzman yardımcısı alınacak. Başvuruda bulunmak isteyen vatandaşlar, ''Göç İdaresi Başkanlığı personel alımı başvuruları ne zaman başlıyor, şartları neler?'' şeklindeki sorulara yanıt arıyor. İşte, personel alımı hakkında merak edilenler..
GÖÇ İDARESİ BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NEREDEN YAPILIR?
Adaylar başvuru işlemlerini 30 Aralık ile 9 Ocak tarihleri arasında "https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr" adresi üzerinden gerçekleştirecek.