20 bin öğretmen ataması mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? MEB 2022 sözleşmeli öğretmen atama tercih takvimi!

20 bin öğretmen ataması mülakat sonuçları, son günlerde yoğun şekilde araştırılıyor. 2022 yılında gerçekleştirilecek 20 bin öğretmen atamasına ilişkin sözlü sınav 01 Ağustos'ta başladı. Mülakatların bitmesine kısa süre kala gözler sonuçların açıklanacağı tarihe çevrildi. Sözlü sınavdan başarılı olan adaylar, atama tercihlerini gerçekleştirecek. Peki, 20 bin öğretmen ataması mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? MEB 2022 sözleşmeli öğretmen atama tercihleri ne zaman? İşte cevaplar...

Öğretmen ataması mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2022 yılında 20 bin sözleşmeli öğretmen ataması yapılacağı duyurulmuştu. Söz konusu atamalar için başvurular 18-26 Temmuz'da alındı. Başvuru şartlarını taşıyan adaylar 01 Ağustos itibarıyla sözlü sınava alınmaya başladı. Şimdi ise sıra mülakat sonuçlarında. Peki, 20 bin öğretmen ataması mülakat sonuçları ne zaman açıklanacak? MEB 2022 sözleşmeli öğretmen atama tercihleri ne zaman? Ayrıntılar haberimizde...

SÖZLÜ SINAV NE ZAMAN BİTİYOR?

01 Ağustos'ta başlayan sözlü sınavlar 3 Ağustos'ta sona erecek. Sözlü sınavda adaylar: eğitim bilimleri ve genel kültür; bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü; iletişim becerileri, özgüveni ve ikna kabiliyeti; bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı; topluluk önünde temsil yeteneği ve eğitimcilik nitelikleri yönüyle değerlendirilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.