Erdoğan'ın kızıl elması! Dünya krizdeyken Türkiye Yüzyılı hamlesi

Koalisyon ve krizlerden yorulan Türkiye'nin başına lider olarak 2002'de geçen Recep Tayyip Erdoğan, her geçen yıl hedefini ileriye taşıdı. Dış politikada uzlaşmacı, sözü geçen ve arabuluculuk için aranan bir ülke olan Türkiye, dünyadaki güç dengesini de değiştirdi. Afrika'daki atılımlarda baş aktör olan Başkan Erdoğan, Avrupa'da da etkisini gösterdi. Özellikle Rusya-Ukrayna savaşındaki adımları adını dünya gündeminden düşürmedi. Erdoğan vizyonunu ve gücünü parti kapatma davası, e-muhtıra, MİT krizi, Gezi olayları, 17-25 Aralık ve 15 Temmuz darbe girişiminde boyun eğmeyerek göstermişti. Son dönemde de küresel kriz baş göstermişken Türkiye'nin Yüzyılı projesiyle gelecek için ciddi hamlelerin devam ettiğini gözler önüne serdi.

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, küresel bağlamda iddialı bir söylem olan "Türkiye Yüzyılı"nı bir programla kamuoyuna sundu. Programa diğer partilerin ve muhalif gazetecilerin davet edilmesi, parti flamalarının asgari düzeyde kullanılması dikkat çekti. Programda parti politikalarından ve seçim vaatlerinden ziyade Erdoğan'ın Türkiye için öngördüğü vizyon öne çıktı. Bilimin, dijitalin, üretimin, gücün ve sürdürülebilirliğin yüzyılı gibi başlıklar farklı kuşaklara ve katmanlara hitap etti.

Toplumsal mutabakat, sivil demokratik özgürlükçü anayasa, milli irade, kalkınma, refah gibi kavramları vurgulayan vizyon belgesi küresel gerilimleri hafife almadan titizlikle hazırlanmış.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.