Fondaş medya ve kalemşorlarından anket oyunu! Gerçekler nasıl gizleniyor?

Seçim zamanı yaklaştıkça muhalef yanına fondaş medya ve anket şirketlerini de alarak, topyekun saldırıya geçti. Başkan Erdoğan liderliğindeki AK Parti ve ortağı MHP'nin oylarını anketlerinde aşağıya çeken firmalar, seçim öncesi büyük bir manipülasyona imza attı. Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür, anket şirketleri üzerinden yeniden kurgulanan oyunu gözler önüne serdi.


İşte Sabah Gazetesi yazarı Mahmut Övür'ün "Anket Mühendisliği" başlıklı yazısı:

Eskiden seçimlere yaklaşıldıkça daha çok gayri nizami harp yöntemleri devreye girer, şiddet ve kaos ortamı oluşturulurdu. Son yıllarda bu kaba yöntem biraz değişti. Yine bu yöntemin bir devamı olarak bu kez algı operasyonları devreye girdi. ABD Başkanı Biden tam da bunu söyledi.
Burada da en önemli araçlar, ekonomi, anketler ve medya... En son 2018 genel ve 2019 yerel seçimlerini hatırlayın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.