Son dakika: İstanbul baraj doluluk oranı ne kadar oldu? 19 Haziran İSKİ İstanbul barajları son durum

Son dakika... İstanbul baraj doluluk oranı ne kadar? Geçtiğimiz aylarda İstanbul susuzluk tehlikesi ile karşı karşıya kalmıştı. Son 10 y ılın en düşük baraj doluluk oranını gören İstanbul'da, kar ve yağmur yağışı sonrası baraj doluluk oranları yeniden yükselmişti. Hafta içi İstanbul'da etkisini gösteren yağmur sonrası barajlardaki son durum merak edilmeye başlandı. Peki, İstanbul baraj doluluk oranı ne kadar oldu? İşte 19 Haziran İSKİ İstanbul barajları son durum...

İstanbul baraj doluluk oranı ile ilgili son dakika gelişmeleri yakından takip ediliyor. İstanbul'da son 10 yılın en düşük baraj doluluk oranının görülmesinin ardından susuzluk tehlikesiyle karşı karşıya kalınmıştı. Geçtiğimiz aylarda İstanbul'da etkili olan kar yağışı ve yağmur yağışı sonrası baraj doluluk oranı yükselişe geçmişti. Peki, İstanbul baraj doluluk oranı ne kadar oldu? İşte 19 Haziran İSKİ İstanbul barajları son durum...

İSTANBUL BARAJ DOLULUK ORANI NE KADAR OLDU?

19 Haziran tarihli İSKİ verilerine göre, İstanbul'a su sağlayan barajların seviyesi yüzde 74,81 olarak ölçüldü.

Su miktarı Istrancalar'da yüzde 31,62, Terkos'ta yüzde 79,7, Sazlıdere'de yüzde 41,52, Alibey'de yüzde 56,18, Büyükçekmece'de yüzde 71,06, Ömerli'de yüzde 93,47, Darlık'ta yüzde 83,85, Elmalı'da yüzde 90,12, Kazandere'de yüzde 54,88 ve Pabuçdere'de yüzde 48,54 olarak kaydedildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.